Dijous 13 desembre 2012 per

El consum mediàtic d’alta intensitat a Catalunya (infografia)

Technofreaks, diarívors, revistòmans, radiomaníacs i teleaddictes

Ja ho heu anat veient, a casa nostra ens agrada fer infografies. Des que va començar l’any, n’hem fet una bona pila i, si no fos per la manca de temps i les pressions del treball del dia a dia, us asseguro que n’hauríem fet moltes més, ja que una infografia és una molt bona manera de representar la informació.

Avui, doncs, us presentem una nova infografia que hem fet en col·laboració amb la FUNDACC (la Fundació Audiències de la Comunicació i la Cultura), amb el recull de dades del seu informe “El consum mediàtic d’alta intensitat a Catalunya. Technofreaks, diarívors, revistòmans, radiomaníacs i teleaddictes”, realitzat a partir de les dades del Baròmetre de la Comunicació i la Cultura.

L’anàlisi posa l’atenció en els grans consumidors mediàtics, també anomenats heavy users, i els classifica en cinc grups diferents: Technofreaks, Diarívors, Revistòmans, Radiomaníacs i Teleaddictes.

Infografia: El consum mediàtic d’alta intensitat a Catalunya
Esperem que us agradi aquesta nova infografia i a veure si us podeu identificar amb algun dels grups. Ara que, ben mirat, si llegiu aquest bloc, és molt provable que sigueu uns grans Technofreaks, no? 🙂

, , , ,

Pujar

Disseny web - Antaviana

Truca’ns +34 973 143 481

Envia’ns un correu informacio@(ELIMINAR)antaviana.cat

Piula’ns a @canantaviana

o Vine a visitar-nos