Portada Blog

Octa.Beta v.0.3

dimecres 30 maig 2012 per

Advergaming, la publicitat en un joc

Joc publicitari de Magnum
Com que els mitjans de comunicació convencionals estan més saturats que mai i costa molt aconseguir impactes, els creatius publicitaris han de trobar maneres més innovadores per arribar al públic. I, ja ho crec que ho fan! Ja sigui amb campanyes de màrqueting de carrer (Street marketing), amb l’ús creatiu de codis QR o també amb la creació de jocs publicitaris, que s’anomena advergaming.

De fet, l’advergaming (de l’anglès advertising i game) és una pràctica que es basa en la utilització de videojocs com a via publicitària, per presentar una marca, producte o servei de manera interactiva i didàctica. És una eina, amb la qual s’aconsegueixen, de manera subtil, un gran nombre d’impactes promocionals, importants per la construcció i el recordatori de la marca.

Tot això ho dic perquè avui he ensopegat amb un bon exemple de joc publicitari de la marca de gelats Magnum, en què pots córrer per Nova York, volar per París o fer surf a Río mentre reculls bombons. Precisament aquest joc ha estat escollit com el millor web del mes a TheFWA (Favourite Website Awards).

Llaminers, ja trigueu a jugar al Magnum Pleasure Hunt 2. Una autèntica delícia!

, , , , ,

Els comentaris per aquesta entrada estan desactivats.

Pujar

Can Antaviana

Santa Justina 29 25400 Les Borges Blanques (Lleida) Tel: 973 14 34 81